torsdag 14 juni 2018

Dessa dagar

De senaste veckorna har varit helt galna. Fast på ett bra sätt.
Jag har fått massa saker gjorda.
Dessutom mitt i allt har jag vart på gala till förmån för våra hemlösa.
Av någon anledning så var det helt 8k dessutom att stå och småprata lite med Kjell Bergkvist.
Vilken man. Jag säger å det.
En av dagarna hämtade jag hem en jätte ytte pytte bäbis.
Min bästa vän dotter har fått en liten son. Och de behövde transport hem
Då kom jag farande.
Dessutom fick jag tag på en bilbarnstol till de genom min grupp som jag är med på Facebook,  där man skänker bort saker man inte vill ha.

Bra gjort av alla inblandade.

Se  ut till ön och hjälpa till lite.
Snart, snart ska jag ev vila
Men först ska jag gå upp och fixa frukost. Jag har dessutom satt en deg så det blir nybakt bröd till frukost.
Japp. Fint ska det vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar