tisdag 5 juni 2018

Det finns så mycket saker jag skulle vilja säga

JA tänk för att det gör det.
Finns massa saker jag skulle vilja säga.
Men jag gör inte det.
Eller en del av det tänker jag säga.
Det jag tänker säga är att jag har haft ett par omtumlande dagar nu, Men jag gillar ju det . När det händer saker alltså.
Jag har fått ett seriöst jobb erbjudande.
Det är stort. Mest för att det är något jag vet att jag skulle älska att göra och jag vet att jag kommer att göra ett bra jobb. Det handlar om att vara alltiallo i den lokala affären ute i skärgården.
Själva saken är den att jag måste lämna stan för ett tag. Att lämna staden och min lägenhet gör jag aldrig. Men att pendla kanske är melodin.
Jag ska ta ett par dagar för mig själv och verkligen fundera på hur jag vill ha det,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar